Sponsors



duminică, 23 octombrie 2011

Cum sa fii un elev de 10 dar si sa te distrezi?

Ei bine,va voi spune secretul prin care am reusit sa fiu un elev de 10 desi nu eram tocilar si nici nu invatam foarte mult.
Tot ce ai nevoie este: 15 minute libere pe care sa le acorzi cititului.
O sa ziceti ca vi se pare putin 15 minute dar defapt nu este asa.Un sfert de ora reprezinta intervalul in care puteti invata la toate materiile ce le aveti a doua zi.

Sa zicem ca v-ati facut temele,sau nu(cateodata imi fac temele la scoala inainte sa inceapa ora,daca stii lectia vei stii sa faci tema oricand),si  dupa ce v-ati facut temele aveti chef sa navigati pe internet,sa stati pe mess sau sa jucati jocuri online sau offline.
Ei bine puteti sta,e si normal sa vreti asta,dar sa acordati 15 minute invatarii.Invatati la toate materiile,niciodata nu stiti la care va va asculta.
Dupa ce ati invatat timp de 15 minute(eu de obicei deschid toate caietele si citesc ultima lectie ceea ce ia aproximativ 5-8 minute),va puteti intoarce la alte preocupari,gen calculator sau gen plimbari etc.
Dupa alte cateva ore imi invat din nou la toate materiile.Faptul ca citisem deja ma ajuta foarte mult.De data asta invat cum trebuie.Daca imi invat parintii ma lasa din nou la calculator si asa ca imbin invatatul cu distratul.
Apoi dimineata la scoala citesc din nou pentru ca nu am altceva de facut inainte sa inceapa lectiile.Astfel am reusit sa iau 4 de 10 intr-o zi.Vi se pare imposibil,dar nu e.E doar chestie de invatat.Si daca inveti nu esti tocilar :P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu